13 April, 2009

ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Ειμαι ο τελευταίος που νοιάζομαι αν μας κουνήσει μαντήλι ο κουρασμενος.Αλλα σαν περίεργο μου φαίνεται το παιχνιδάκι της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.Καλα η δημοσκόπηση με την ...εταιρεία που χρησιμοποιεί μονίμως,αλλα το κυριακάτικο ρεπορτάζ -έρευνα σχετικά με τα αυθαίρετα των Ελλήνων έβγαζε ματι.Μονο φωτογραφία του Καραμανλή και Σουφλια δεν είχε.
Περιπου 20 εκατομμύρια παρανομίες στα κτίσματα των Ελλήνων, Τα 2,5 εκατ εντελώς αυθαιρετα.Το 90% του συνόλου των κατασκευών εχουν-λεει- μια μικρή η μεγάλη παρανομία Οι άνθρωποι των 173 πολεοδομικών γραφειων της χώρας κλέφτες εκβιαστες.Αλλα κτίρια εμφανίζονται στα σχέδια και άλλα οικοδομούνται τελικά.
Οχι οτι δικαιούμαστε να παριστάνουμε τους ξαφνιασμενους εμείς οι πολίτες,αλλά σαν τραβηγμενοι μου φαίνονται οι αριθμοί...Σ αυτή την χώρα πια οι μόνοι που ντρέπονται ειναι οι διερχόμενοι λαθρομετανάστες.Οι υπόλοιποι που ξέρουν ,τις πολεοδομίες τις λένε χώρους αναψυχής ενηλίκων..επι πληρωμη.Αλλα και οι Αλλαφουζοι σαν να διάλεξαν τον πιο ευκολο τρόπο για να αντιπολιτευτουν τον επανιδρυτη του Κράτους.
Γιατι αν είναι ετσι τα πράγματα τοτε τι μας ζαλίζεται με το περιβάλλον και τις εξορμήσεις βρε Αλαφουζε μου,πειτε καθαρά στον Κωστακη και τον Σουφλια να κάνουν αυτο που δεν έκαναν ΟΛΟΙ οι προηγουμενοι.Να πουν δηλαδή που επιτρέπεται να χτίσει κανείς,οχι που απαγορεύεται...
Είναι τόσο απλό που σας ξαφνιάζει ε?
Μήπως το Κράτος ειναι ανίκανο και δεν ...Δίνει υποχρεωτικά τα σχέδια στον πολίτη?Μήπως το πρώτο που αυθαιρετεί και αυτοσχεδιαζει είναι το Κράτος?
Βρε μπαγασηδες στο τέλος θα μας κάνετε αναρχικούς όλους με τις υπερβολές σας......

No comments: