21 April, 2009

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ

Καμαρωτέ μου κυριε,δεν σας γνωρίζω προσωπικά και ει μαι ευτυχής
Γιατι η δημόσια εικόνα σας είναι πολυ γελοία Μου είναι αδύνατον να πιστέψω την εκδοχή σας για σκευωρους που σας διωκουν.Αυτο μοιάζει απο τις ενδείξεις αδύνατο εως απίστευτα υπερβολικό...
Η γενική πεποίθηση ειναι οτι 30 τοσα χρόνια έχετε μάθει τα δημόσια κόλπα και κάνατε καριέρα ψωμιζομενος με δημόσιο χρήμα,πάντως οχι για καλό του τόπου..Πεποίθηση εδραιωμένη,μολις σας δει κάνεις και μολις ανοίξετε το στομα σας...
Τώρα εδω και μέρες σέρνεται -κοίτα ρήμα που μουρθε-με πρωτοφανή γελοιοτητα την πολιτική ζωη του τοπου.Αποκαλυπτετε ίσως άθελα σας,το πόσο φαιδρός είναι ο νόμος περι ευθύνης των Υπουργων . Για ναμαστε ειλικρινείς γνωρίζαμε πριν απο σας την αστειότητα του πραγματος.Πιστευαμε όμως οτι καθ οιονδήποτε τρόπο θα λειτουργούσε τελικά και σε καποιον απο σας αυτο το φιλότιμο η τσίπα που κάποιους νεοέλληνες χαρακτηρίζει .Αντ αυτου η δημοσια εικονα σας ειναι κωμικοτραγικη.Φυσικα ουτε η Δημοκρατια ,ουτε η Νεα Δημοκρατια φταιει .Ισως ενα απλο γιαουρτι σε κοινη θεα ναταν αρκετο ,αλλα οι εποχες εχουν αλλαξει και σας επιτρεπουν να κυκλοφορειτε .....αμεριμνος.
Εισαστε πολυ επιτυχημενος .Λεβεντης.Αγερωχος.
Και συγκαμμενος στον καβαλο ,θεωρω πως θα ...συνεχισετε οτι και να γινει ,οπως και να ...μυριζει.Ουτε τους επιθεωρησιογραφους δεν σας χαριζει κανενας,κι εγω που χανω τα λογια μου χαρη σας κανω και μετανοιωνω ηδη.
Φτου σας λεβεντη μου..
Να φυλαγεσθε απο το κακο ματι ....

No comments: