22 February, 2011

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ...


Οι χούλιγκαν που σπεκουλαρουν την τιμή του πετρελαίου ,με την...ευκαιρία των ταραχών στην Λιβύη,οι χουλιγκανικοι διάλογοι τύπου Μαρκογιαννακη-Πιπιλη ,στο κοινοβούλιο των Ελλήνων,με ενοχλούν περισσότερο απ τους χουλιγκανους στο Καραΐσκάκη।Διάολε είναι γήπεδο।Δεν περιμένω τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο।Μέσα μου οι ομάδες έγιναν εταιρείες και δεν σφάζομαι για καμία εταιρεία..Όπως δεν θέλω ου τε να υπερασπίζομαι κανένα κόμμα,γιατί ολα κάνουν εγκληματικά λαθη।Όπως δεν θα σώσω κανένα κύρος κανενός βουλευτή ,αφου τοχει στην διατίμηση μόνος του,πολύ πριν απο μένα..
Μ αυτά και μ αυτα ,γέμισε, δηλητήριο η ζωή μας ,γεμίσαμε χουλιγκανισμό και τσαμπουκάδες ,κάναμε πίσω και νομίζουν πως κλειστήκαμε στο καβούκι μας॥Οχι στην κερκιδα।Βλεπω και ακουω..Εδω ειμαι και λεω με θαρρος πως αλλοι χουλιγκανισμοι με ενοχλουν।Σ οποιον αρεσουμε..
Μετά τα κραξίματα έρχονται τα γιαούρτια και τα χειρότερα।Δεν φοβάμαι।Ελπίζω। Δεν έγινα σκληρότερος,έγινα ρεαλιστής॥Δεν με έκαναν।.Ετσι συνδιαμορφωσαμε το εγώ μας।Δεν νοιώθω ενοχές για τα.. λαμπογυαλα που θα ακολουθήσουν।Θελω να με υπολογίζουν πιο πολύ από τους αγριεμένους χούλιγκαν,έχω πιο πολύ δύναμη ως πολίτης και καμία ποινή δεν μπορεί να με φοβίσει।Κάθε ψέμα εχει κοντά ποδάρια।Τα δικά μου διαρκώς επιχειρούν και τα κονταινουν।Δεν θα συνεχισουν.Δεν νομίζω πως θα τους αφήσω।Στην κρίση μου είναι।Αν με θέλουν στην...εταιρεία τους,στο κόμμα τους,στην ομάδα τους,ας με πείσουν με το καλό ।Αλλιώς θα με βρουν απέναντι।Αυτοι πρέπει να φοβούνται μην ξυπνήσουν οι χουλιγκανς...
Μέχρι χθες τα μάτια πολλών δεν γυάλιζαν,μας έλεγαν πως πρέπει να μάθουμε να χάνουμε॥Ακου να χάνουμε।Αυτοι τι ακριβώς χάνουν που μας συμβουλεύουν και μας νουθετουν;Ποια ειναι η συμβολή τους στον αγώνα για αξιοπρέπεια;Αν δεν κερδίσει η ...ομάδα φιδι που σας έφαγε।Ε λοιπόν ,αυτό το σύνθημα κρυβει υγεία।.Περισσότερη απ τα...άρρωστα που μας σερβίρουν καθε μέρα...

No comments: