01 March, 2010

ΖΑΓΟΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ


Η..εξηγηση της Σιλας Αλεξιου σημερα στα ΝΕΑ,μου δινει το κλειδι.Κατι του επεστρεψαν,κατι αλλο ξερουν οι κλειδοκρατορες για τον Ζαγοριανο,καλυψη και παμε παρακατω...
Ομως σαν πολιτης εγω αλλα περιμενα και ερχεται καπακι να μου αφησει κενα η ευγενικη πλην ομως σεμνη ασφαιρη και αναποτελεσματικη αναφορα του Πρωθυπουργου για την Δικαιοσυνη σημερα. Μην νομισετε οτι το θεμα μου εγινε εμμονη ιδεα...Στο Υπουργικο Συμβουλιο ο ΓΑΠ ανεδειξε το θεμα παρουσια της ηγεσιας της Δικαιοσυνης.Ομως ακουσα μονο διαπιστωσεις...
Οταν ο Πρωθυπουργος ζητα κοινη πρωτοβουλια,οταν ο Πρ.του Αρειου Παγου θεωρητικολογει για την αποκεντρωση και ο εισαγγελεας του Αρ Παγου διαφωνει οτι...στην Ελλαδα υπαρχει ατιμωρησια,τοτε να με συμπαθατε,αλλα το συμπερασμα ειναι πως τυπικα ολα ειναι ενταξει...Τοτε εγω λεω ,πασαλλειμα και εξω απ την πορτα,να κρατησουμε τις...θεσεις μας και παμε παρακατω..Τολμη δεν ειδα.Διαθεση δεν ενοιωσα...Ενταξει η Δικαιοσυνη θεμελιο της Δημοκρατιας αλλα και σταθερα ενος συστηματος που εχει αποσταθεροποιηθει.. .

No comments: