15 December, 2010

ΤΙ ΕΠΑΘΑ..


Ποιος αλήθεια είμαι εγω και που παω॥Προβολείς με στραβώνουν και παω...Εικόνες υψώνονται απο παντου॥Προβολείς με στραβώνουν και πάω και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ..
Πριν λιγο μωρέ τοπαθα ο άνθρωπος।Με ταξίδευε με μια κιθάρα ο Σαββόπουλος στην ΝΕΤ,σε επανάληψη,το λεγε για τον συγκινημένο Μικη Θεοδωράκη..ειχα χαθει κι εγω..
Και ξαφνικά।Πεφτει μια διακοπή ।Η ΠΟΣΠΕΡΤ απεργεί।Η Ελλάδα απεργεί..λεει ξερά η καρτα।Παει η μαγεία,παν॥τα.. κοτσυφοπουλα ...
Αναγκαστικά λοιπον,κάνω ζάπινγκ...πριν πείτε καλα να πάθεις,μου ρχεται μια αναγούλα ένα ανακάτεμα ενα ξερατό,που τι φταίτε να σας το περιγράψω το απεριγραπτο που έβλεπα...Γαμώτο αυτο θέλω να μοιραστώ μαζί σας για τα καθίκια που διαφεντεύουν αυτό το χρωματιστό καρκατσουλιο του μεσημεριού,του πρωινού,του βραδινού μας κόσμου..Βρε πάμε καλά που βάλαμε στο σαλόνι μας την αισθητική και τα παρτάλια του Μπομπολα,του Κυριακού,του Βαρδινογιάννη,του καθε.। ανεπαρκή πνευματικά που νομιζει,πως..αναπαράγει δια...αντιπροσώπου,για να μην το πω αλλιώς και μπλέξουμε।॥ βάλτε το τηλεκοντρόλ εκεί που ξερετε,αυτο μονο εχω να προσθεσω॥,ετσι αντιτηλεοπτικα..
Κάθομαι μπροστά στη δικιά μου οθόνη.. Συμμέτοχο στο φόνο δεν θα μ έχετε।॥Αν τους ...ηγέτες της ζωης σας τους εκτιμάτε τους ανέχεστε, κι αν αυτοί ,αυτό σας προσφέρουν,αυτο...καλλιεργούν και αυτό..μαγειρεύουν και॥σερβιρουν για σας, καλή όρεξη.. Τωρα μάλιστα που ακριβυναν-λεει-ολα ο Έλληνας κάθεται διαρκως μπροστά στην μικρή οθονη...Συγχαρητήρια και έκτακτα।Μικρη। οθονη ...μεγαλα πραγματα..Αλλοι προβολείς με στραβώνουν έμενα και παω....

No comments: